"אין משבר עם החרדים, אנחנו מבינים את ההנהגה החרדית"

יש את נושא המקוואות, גם שם אנחנו מבינים את הצורך של הציבור וההנהגה החרדית לקדם את החוק. צריך לנסח אותו באופן שיאחד סביבו את כל מפלגות הקואליציה המייצגות רבדים שונים בציבור הישראלי
ישראל פריי 1 Comment on "אין משבר עם החרדים, אנחנו מבינים את ההנהגה החרדית"

ח"כ צחי הנגבי התייחס הבוקר לסוגיית הכותל הרפורמי וחוק המקוואות: "מבינים את הצורך של הציבור וההנהגה החרדית לקדם את החוק, ננסח אותו באופן שיאחד סביבו את כל מפלגות הקואליציה" • מדיני: "נסכים לפשרות כשתהיה הזדמנות להסדר"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
יש את נושא המקוואות, גם שם אנחנו מבינים את הצורך של הציבור וההנהגה החרדית לקדם את החוק. צריך לנסח אותו באופן שיאחד סביבו את כל מפלגות הקואליציה המייצגות רבדים שונים בציבור הישראלי
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הקואליציה וועדת חוץ וביטחון ח"כ צחי הנגבי התראיין ל'מהדורת הבוקר' בהגשת קובי פינקלר, והתייחס למתיחות בקואליציה סביב מתווה הכותל והישגי הרפורמים. "לא חושב שיש משבר, להפך, אין שום משבר עם החרדים", אמר.

"יש מתקפה שמציבה אותם בעמדה לא נוחה", העניק את נקודת מבטו להתרחשויות, "בעקבות פשרת הכותל, שלדעתי טוב בהרבה מהחלופות שהועלו, קיבלה את הגושפנקה המשפטית, וטוב עשתה הממשלה שאישרה אותו. יש את נושא המקוואות, גם שם אנחנו מבינים את הצורך של הציבור וההנהגה החרדית לקדם את החוק, צריך לנסח אותו באופן שיאחד סביבו את כל מפלגות הקואליציה המייצגות רבדים שונים בציבור הישראלי".

הנגבי התייחס לדברי סגן הנשיא האמריקאי ג'ו ביידן בועידת איפא"ק, שבין היתר כינו את ההתנחלויות כמכשול לשלום, ואמר: "הוא מדבר כמו שהאמריקאים מדברים מזה עשרות בשנים וכמו כ 190 מתוך 193 מדינות בעולם חושבות. אין כאן כל שינוי או חידוש. כמו שהם מכסדים אותנו למרות דעותינו החלוקות, כך אנחנו מכבדים את ההתנגדות שלהם".

הוא ציין גם כי הדברים שהשמיע ביידן תואמים לדברי בכירים אמריקנים מזה שנים, שמנסים לשמור על איזון בדבריהם, ע"מ שיוכלו בעתיד להיחשב מתווכים הוגנים. "ההתנחלויות הם הדרך שלנו לשמור על מדינת ישראל. זה לא אומר שאנחנו, לפחות הליכוד, לא נסכים לפשרה כלשהו ברגע שתהיה הזדמנות להסדר עם שכנינו. עד אז, עמדתנו ברורה ונחרצת: ממשיכים לחזק ולבנות בהתיישבות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בס"ד

    כנראה שבעניין החינוך החרדי לא הועבר אליו המסר מספיק חזק
    אחרת יו"ר הקואליציה לא היה מוציא כזה משפט שאין משבר עם החרדים
    המוכש"ר החרדי מתוקצבים האפליה מול מוסדות ערבים נוצרים
    ואחרי זה עדיין נדרשים להגיש נוהל תקצוב שערורייתי שלא מאפשר את קיומם
    ובו דיווח על דרישות להוצצאת מוסדות החינוך, בהצאות שאין אפשרות בעולם לקיימם כי לא מתוקצבים עבורם
    (בעוד כשבוע בסוף חודש זה למניינם תאריך אחרון להגשה!!!)
    האם על זה אין משבר קואלציוני?
    והיכן ההבטחות של הרב גפני והרב פרוש בכינוס עם מנהלי המוסדות?